Mzdová agenda do 5 zamestnancov | 75 € |
Mzdová agenda do 10 zamestnancov | 150 € |
Mzdová agenda do 20 zamestnancov
| 300 € |
Mzdová agenda do 50 zamestnancov
| 750 € |
Mzdová agenda viac ako 50 zamestnancov
| dohodou |
Mzdová agenda obsahuje: · kompletné spracovanie a zaúčtovanie miezd podľa podkladov, · vypracovanie a zaslanie mesačných výkazov na daňový úrad, sociálnu poisťovňu a zdravotné poisťovne · prihlášky nových zamestnancov do poisťovní, · odhlášky zamestnancov z poisťovní pri ukončení pracovného pomeru alebo zmene zdravotnej poisťovne, · vypracovanie a zaslanie ELDP, · potvrdenia pre zamestnancov podľa požiadaviek, ročné zúčtovanie dane |
Platca DPH | Neplatca DPH | |
Účtovná agenda do 50 položiek | 60 € | 54 € |
Účtovná agenda do 100 položiek
| 114 € | 102 € |
Účtovná agenda do 200 položiek
| 216 € | 192 € |
Účtovná agenda do 350 položiek
| 357 € | 315 € |
Účtovná agenda do 500 položiek
| 480 € | 420 € |
Účtovná agenda viac ako 500 položiek
| dohodou
| dohodou
|
Účtovná agenda obsahuje: · kontrola účtovného dokladu, · zaúčtovanie účtovného dokladu, · vedenie hlavnej knihy, · vedenie účtovného denníka, · vedenie pokladničnej knihy, · vedenie bankovej knihy, · knihy dodávateľských a odberateľských faktúr, · evidencia a odpisy majetku, · evidencia DPH, · vypracovanie a zaslanie kontrolného výkazu pre DPH, vypracovanie a zaslanie daňového priznania k DPH |
Platca DPH | Neplatca DPH | |
Účtovná agenda do 50 položiek | 48 € | 42 € |
Účtovná agenda do 150 položiek
| 135 € | 117 € |
Účtovná agenda do 300 položiek
| 252 € | 216 € |
Účtovná agenda do 500 položiek
| 390 € | 330 € |
Účtovná agenda viac ako 500 položiek
| dohodou | dohodou |
Účtovná agenda obsahuje: · kontrola účtovného dokladu, · zaúčtovanie účtovného dokladu, · vedenie peňažného denníka, · vedenie pomocných kníh (majetku, záväzkov z pracovnoprávnych vzťahov) · knihy pohľadávok, · kniha záväzkov, · evidencia DPH, · vypracovanie a zaslanie kontrolného výkazu pre DPH, vypracovanie a zaslanie daňového priznania k DPH |
Daňové priznanie k dani z príjmov fyzickej osoby typ A (iba príjmy zo zamestnania na Slovensku) |
24 € |
Daňové priznanie k dani z príjmov fyzickej osoby typ B (paušálne výdavky) |
50 € |
Daňové priznanie k dani z príjmov fyzickej osoby typ B a účtovná závierka (skutočné výdavky) |
100 € |
Daňové priznanie k dani z príjmov a účtovná závierka právnickej osoby (výkaz ziskov a strát, súvaha, poznámky) |
240 € |
Daňové priznanie k dani z motorových vozidiel – 1 vozidlo |
12 € |
Mzda – DoVP, DoPČ, DoBPŠ – 1 zamestnanec |
15 € |
Vystavenie faktúry v mene klienta |
1 € |
Digitalizácia účtovníctva – skenovanie dokladov – 1 doklad |
0,20 € |
Vypracovanie cestovného príkazu |
6 € |
Účtovné poradenstvo – 1 hod |
12 € |
Osobné zastupovanie na úradoch (zdravotné poisťovne, sociálna poisťovňa, daňový úrad) - 1 hod |
12 € |
Administratíva vykonávaná u klienta (triedenie, evidencia, zakladanie dokladov, a.i.) – 1 hod |
dohodou |